لسانی: برای کسب مدال صَدمان را گذاشتیم، اما نشد 

12:49 - 13 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
لسانی: برای کسب مدال صَدمان را گذاشتیم، اما نشد 
ملی پوش اسکیت فری استایل گفت: تمام تلاشمان را کردیم و صَدمان را گذاشتیم، اما به مدال نرسیدیم.

خبرگزاری میزان - رضا لسانی پس از کسب مقام چهارم در اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمام حریفانی که امروز با آن‌ها رقابت کردم را در مسابقات جهانی فرانسه شکست داده بودم، اما نمی‌دانم اینجا شاید کم و زیاد تمرین بود و نتوانستیم نتیجه‌ای که مدنظرمان بود را بگیریم. در مجموع ما تمام تلاش مان را کردیم و به نوعی صَدمان  را گذاشتیم.

وی در مورد اینکه چند خطا هم داشتید، گفت: بله در رشته ما به قول معروف خطا خورشت کار است! موانع را باید میلی متری رد کنیم و خطا هم پیش می‌آید. البته در گذشته خطایم کمتر بود. 

ملی‌پوش اسکیت در مورد اینکه در استارت‌ها مشکل داشتید یا خیر، تاکید کرد: خیر اینطور نبود و همه چیز در اوج بود.

 

سواری: جا نمی‌زنم و به تلاش برای کسب مدال ادامه می‌دهم 

امیرمحمد سواری که به نیمه نهایی مسابقات اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی نرسید، اظهار داشت: نتیجه آن چیزی که می‌خواستم نبود. تفاوت رکوردی که در تمرینات و مسابقه امروز داشتم باعث شد که در جدول جای بدی قرار بگیرم و با رقیبان قدری مسابقه بدهم. 

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیتی که از ناحیه پا داشتم تمام تلاشم را کردم و اگر لازم باشد که کار دیگری ر انجام دهم، انجام می‌دهم تا مدال بگیرم، مطمئن باشید جا نمی‌زنم. 

ملی پوش فری استایل گفت: ما دو ماه قبل همه این حریفان را در فرانسه شکست داده بودیم، اما اینجا نشد و باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *